Merlina's fotoblog
maandag, maart 07, 2005
 
Dvd festival

Gisteren naar Oostende geweest om een bezoekje te brengen aan de heer Fré. Wat rondgekuierd op zoek naar een boek voor mij. In heel Oostende is er geen enkel boek te vinden van Katherine V. Forrest, een schande! Helaas ook geen orgineel boek van Sarah Waters dus heb ik maar het vertaalde ontbrekende boek mee. :-(
Verder hebben we het derde seizoen van Alias opgepikt (ook al schijnt het een slecht seizoen te zijn, toch moet ik het gezien hebben!) en heb ik het verschrikkelijke Kissing Jessica Stein gekocht. Yep ik wist dat het geen fantastische film is maar ik vind toch niet dat hij mag ontbreken in mijn collectie... Hmmmzz ik denk dat ik het "Pat" pad opga... ;-) Oh en ik had Bound ook nog niet dus ja....
En... En ik vrees dat dit de aankopen van deze maand zijn... :-)



En nadat ik Fré (één keer) ingemaakt heb met Mariokart was het terugkeren geblazen want zijn DVD-speler kon de redelijk crap tekenfilm Shark Tale niet aan. En als Fré in de buurt is dan is Eurosong nooit ver weg. Gelukkig hebben we (voorlopig) geen buren want ik denk niet dat zij tevreden gingen zijn met onze zanguitbarstingen, commentaren op de verschillende kledij en het boe-geroep bij de keelklanken van een aantal kandidaten die ik weiger een lied te noemen...

Oh en gisteren werd "Boek&co" geboren.. Een intellectueel programma over de meerwaarde van literatuur. Helaas willen mijn programma's dit niet op deze site publiceren. Jammer!
|
Comments: Een reactie posten

<< Home