Merlina's fotoblog
maandag, maart 14, 2005
 
Druk druk druk

Zaterdag gaan shoppen om kleren voor de trouw van volgende zaterdag.'s Avonds naar een "feestje" :) in Gent. Veel verbaasde gezichten gezien. Tsss alsof ik niet uitga! Leuke muziek en heel geestig gezelschap. Vooral The Fagbuddy van Dykes is een hilarisch ventje. Helaas niet zo veel gedanst. Hmmmzz, nui ja er is altijd nog een volgende keer. Ps: Baloo was zat, want hij wou een vergelijkende borststudie doen. Ok, ik hoop dat hij zat was...
Na vier uur gaan slapen. Wel blij dat een paar mensen mij op de fuif wilden houden. Hadden ze handboeien gehad, dan was ik nu nog daar. Tsss al wat ze hadden moeten zeggen was waar het toilet was en mij ff begeleiden.... ;-)

Zondag opgestaan en drie uur in een bus naar Eynatten gezeten. Met de tweede ploeg een goei match gespeeld. Veel mot gekregen. :) En zelfs één keer gescoord! En dat voor mijn allerlaatste match.
Na twaalven gaan slapen.

Bij het horen van wat mijn ploegmaatjes gaan aanhebben op de trouw... Maandag weer gaan shoppen. De schattie heeft twee extreem geile mooie zwarte hemdjes gekocht. Whiiii! Nu ontbreekt alleen nog een das. Maar hoe ik ook zal smeken en hoe mooi ze de das van Dykes ook vond, ze zal toch niet zwichten. Tsss! Verder ben ik keimoe, wat belachelijk is want ik ben nog jong en zou genoeg moeten geslapen hebben. Think again: om voldoende uitgeslapen te zijn heb ik minstens 12 uur slaap nodig. En volgend weekend zit het er ook niet in. Eerst die trouw en ik denk dat madame F. iets laten vallen heeft over zondag en opnames maar dat is een beetje wazig.
|
Comments: Een reactie posten

<< Home