Merlina's fotoblog
donderdag, maart 03, 2005
 
Droom

Ik zit op een één of andere fancy beachparty en The Girlfriend en ik hebben de opdracht gekregen om ons tijdens die fuif als een item te gedragen. Geen probleem(?!). We dansen de hele tijd close, houden elkaars handen vast, gaan samen naar het toilet :-) enzoverder enzovoorts. Blijkt dat onze respectievelijke liefjes niet op de hoogte waren en om ons terug te pakken & ons jaloers te maken zijn zij samen iets begonnen. Maar ze hebben zo een zaligverliefde tijd dat ze ons niet meer terug willen. Omdat ik en mijn nieuwe "lief" er zo ondersteboven zijn verlaten we de fuif. Blijkt dat ik liggen dromen heb, want ik word dan wakker naast The Girlfriend dat mijn echte lief blijkt te zijn(?).
Ik schud mijn hoofd, sta op en ga naar mijn werk, waar ik een evaluatiegesprek moet voorbereiden van één van mijn collega's. Ik heb als coach van dat gesprek één van de kiné's die mij moet helpen met de inhoud daarvan. Maar dan komt er iemand binnen waarvan zijn langzit kapot is en ik moet die herstellen. Wonderbaar lukt mij dat ook. Helaas heb ik nu geen tijd meer om mijn gesprek voor te bereiden. Belle, de kiné, zegt mij dat ik mijn collega moet vergelijken aan de goede eigenschappen van verschillende dieren (ze toont mij een schema) en dat er daarna een wiskundige bereking volgt van die dieren. Dit resultaat zal de uiteindelijke tewerkstelling van mijn collega bepalen. Daarna komt Zuster De Directeur en moet ik binnen gaan in haar bureau, dat een zwembad blijkt te zijn.

Buzzer. En deze keer ben ik echt wakker. Freaky!
|
Comments: Een reactie posten

<< Home