Merlina's fotoblog
maandag, februari 07, 2005
 
Ziekenhuis - the end

Ik leef nog!!! Yep ook nadat ze mij gedrogeerd hebben, met verdoving in mijn keel gespoten hebben (smaak:banaan) dan met een staaf in mijn mond naar mijn slokdarm om ergens te eindigen aan mijn dunne darm. Veel weet ik er niet meer van behalve dan dat ik één keer gekotst heb. Geloof ik. Weet ik niet meer zeker. Swat ik heb wat gegeten en nu ga ik slapen zodat ik fris ben voor het concert van vanavond.

Oh en ik heb een ontsteking op mijn maag en mijn galsappen keren terug in mijn maag enzo. Begrijp het niet echt want ik sliep nog een beetje bij de diagnose. Maar Pigi weet ze nog, denk ik. Anyway wat ik wel nog weet is dat ik niets meer mag eten dat ik graag eet. *sad*

Nu slapen. Daaaag.... *giechel*
|
Comments: Een reactie posten

<< Home