Merlina's fotoblog
donderdag, februari 03, 2005
 
Tsssssss

Ik denk dat ik net ben aangerand.

Mijn onderbroek is naar beneden getrokken door iemand die zich niet voorstelde en die niet aankondigde dat hij dat ging doen. Dus heeft hij mijn toestemming niet gevraagd!!! So what als ik op een dokterstafel lag?? Niemand doet zoiets zonder het te zeggen!!! I'm in shock!!

Oh en na wat onderzoeken moet ik terug bij diezelfde lul zijn. Weer dezelfde routine broek af en maar tasten. Hey ik begrijp dat je een dokter bent en dat je nu eenmaal moet onderzoeken. Maar beste dokter wat ik minder begrijp is dat ik daar open en bloot moet blijven liggen terwijl U heel goed wist dat U niet meer ging voelen en betasten, maar dat U enkel ging zeggen wat U dacht dat het was (hij heeft geen flauw idee) en mij ging vragen om morgenochtend terug te komen. Maar ja praten tegen mijn (prachtig getrimd weliswaar) schaamhaar is waarschijnlijk aangenamer dan tegen mij als persoon....
|
Comments: Een reactie posten

<< Home