Merlina's fotoblog
donderdag, februari 03, 2005
 
't stadhus van Izehhem

Ik wandel op mijn duizenden gemakske het stadhuis binnen en...

ring ring ring (telefoon rinkelt)
persoon 1: "godverdomme ist werol gie. Ik pakke nie mjé ip wei. Teve!"
gegiechel van een beetje verder

Ondertussen sta ik braafjes aan het loket te wachten tot de ambtenaar van dienst zin heeft om op te komen dagen. Wat hij uiteindelijk doet maar eerst....

ring ring ring
persoon 1: "Gow zeg, je mjènt da nie é. Allé stop et. Ik kan der nie mjé lachn." Barst in lachen uit.
Algemene hilariteit op de dienst.

persoon 2: "Seg mo ff serieus. Wie èt er nui juste noa Carla gebeld wan ik wast ni mjé."
algemene stilte

Ik hoop dat er niemand gebeld heeft met een dringend probleem enkel op te lossen door de bekwame ambtenaren die huizen in het Izehhemse stadhuis...


|
Comments: Een reactie posten

<< Home