Merlina's fotoblog
donderdag, februari 03, 2005
 
Dokter

Ik haat dokters. Nu ja het naar de dokter gaan. Dit omdat ik vind dat ze je veel te gemakkelijk pillen en allerlei andere rotzooi voorschrijven die je eigenlijk niet nodig hebt. En ook omdat ze te vaak briefjes schrijven, maar dit is soms handig dus dan zwijg je daar maar over. :)

Swat ik ben dus naar de dok geweest omdat ik nu al een dag of drie zit met een constante pijn (niets ergs ofzo gewoon op de achtergrond..) ter hoogte van mijn buik.
De dok onderzoekt en laat me idiote dingen doen zoals op en neer springen en zegt dan doodleuk dat ik naar het zieknhuis moet omdat het mogelijks mijn appendix is. Ok dan.

Eerst de schattie laten eten en wat poetsen en dan misschien... misschien richting ziekenhuis.
|
Comments: Een reactie posten

<< Home