Merlina's fotoblog
maandag, februari 28, 2005
 
Alles loslaten

Radio vollenbak. Bootiecall uit de speakers en mij gewoonweg volledig laten gaan. Zaaaaaaaalig! Helaas wordt dit moment onderbroken door één of andere radiostem. Tsk!
Dan in de CD collectie gedoken op zoek naar iets dansbaars en niets gevonden waar ik zin in had... Jammer.
En net dan bedenk ik dat ik daarnet een moment heb gehad waarvoor ik op fuiven eerst een half uur moet onzeker staan schuifelen -er zeker van te zijn dat er niemand naar mij kijkt- om mij dan eindelijk eens vooooooooooooooolledig te laten gaan. En als er dan iemand kijkt zit ik al zo in het dansen zelf that I just don't give a fuck anymore.
Zo stom dat ik mij aantrek wat andere mensen van mijn dansstijl vinden. Want geef toe op hoeveel fuiven is de zaal gevuld met fantastische dansers???
|
Comments: Een reactie posten

<< Home