Merlina's fotoblog
donderdag, januari 13, 2005
 
Stokje

Via "The GIrlfriend"

1. Wat is de totale grootte aan muziekbestanden op je computer?

Waar ik nu zit (Pigi's pc): 50.1 megbyte (voor zover ik terug kan vinden, de mappen zitten niet echt logisch in elkaar...)

2. Wat is je laatst gekochte cd?

Fallen - Evanscene (lang geleden dat ik nog een cd gekocht heb. Ik ben nu trouwens druk bezig met het verkennen van Pigi's uitgebreidde CD collectie)

3. Wat is letterlijk het laatst geluisterde nr voor je dit bericht las?

Anouk - Girl

4. Geef 4 nrs door die je heel vaak luistert of die veel voor je betekenen?

~ My immortal - Evanscene (emotionele reden)
~ Min hinsti dans - Paul Oscar (Eurosong baby!!! En natuurlijk ons beste optreden ooit! (tot nu toe))
~ The bluest eyes in Texas - Nina Perssons (gewoon heel schoon)
~ God in my bed - K's choice (nostalgie)

5. Aan welke 3 (4 of 5 is te zot) personen geef jij het stokje door en waarom?

Het spijt me te melden dat ik eigenlijk maar heel weinig blogjes lees naast de mensen die al een stokje toegeworpen kregen. Bij deze vrees ik dat de tak van deze stok bij mij eindigt.. :(
|
Comments: Een reactie posten

<< Home