Merlina's fotoblog
zondag, december 19, 2004
 
Voorbereidingen

Gisteren al om de cadeautjes geweest voor onze gasten op vrijdagavond. En vandaag al grondig nagedacht aan wat we nog allemaal te kort hebben om er een spetterde kerst van te maken.

Eigenlijk hebben we voornamelijk een "schoon" servies nodig, wijnglazen (want aperitief en wijn in een Disneyglazen is nu ook niet alles), slakommen enzoverder enzovoorts. De ouders zijn al geplunderd en we zijn nu al virtueel in het bezit van fondueborden, wijnglazen, plateaus om toastjes op te leggen, twee fonduestellen, "schoon" servies en dat is het zo wat.

Yep we eten dus fondue. Ik wou eerst mijn beroemde scampisalade maken als voorgerecht en als hoofdgerecht mijn befaamde (laat ik mezelf maar eens de lucht in prijzen :)) kipperolletjes met groentjes en aardappelen in de oven met champignonpeperroomsaus. Maar de Pigi raadde mij dit af. Ik geloof dat ze de lul van een rascistisch homofoob vriendje van één van de genodigden dit lekkers niet gunde. Jammer voor de rest van de coole mensen die afkomen.

Verder moeten we natuurlijk nu extra poetsen (bleukes!) en zijn we op zoek naar een recept van een lekkere (zoete) cocktail om te serveren als aperitief. Iemand een ideetje???
|
Comments: Een reactie posten

<< Home