Merlina's fotoblog
zondag, december 05, 2004
 
Relaxen??

De meeste mensen doen het lekker rustig in het weekend, beetje bekomen van een drukke week op het werk. Maar de pigi en ik zijn de meesten niet.

Zaterdag was het shoppen geblazen: naar de'n delhaize en de'n aldi om de nodige levensmiddelen, daarna naar de Suprabazaar om -geloof het of niet- te gaan Kerstmisshoppen. Dan in cross naar ons huisje om te eten om dan opnieuw in de auto te springen want we werden nog bij mijn bomma verwacht. Na het gebomma gaan kijken hoezo ik vind geen pic van de supergeile Violet???naar "The Incredibles". Ondanks hetgeen ik gehoord heb is het een zaaaaaaaaalige film; ik verlang al tot er een vervolg verschijnt! Na wat wikken en wegen uiteindelijk toch nog op de holebifuif in Ieper geraakt. Dezelfde DJ die nog steeds geen volledige liedjes laat horen, de Sint die langskwam maar eigenlijk naast dat langskomen volledig niks deed: geen optredentje, geen enkel zinnetje in de micro. Enkel wat gewaggel door de zaal en wat getingel met zijn bel. (voor interpretatie vatbaar ;)). Eigenlijk wel wat jammer, het kon nog leutig geweest zijn maar het zal wel wat moeilijk zijn om te Sinten op een fuif... Positief waren de chirosfeer, een groot aantal eurosongnummers en de mensen.
Behalve die ene "slet" op het podium waarnaar mijn Pigi maar bleef staren. Gelukkig verleidde die alle dames rond haar zodat ze met hangende pootjes terug kwam. Je ziet maar lieveke: 't is niet omdat ze op het veld geregeld in het publiek staart naar jou dat ze dat op fuiven ook doet :p! :)

Zondag veel gepoetst, bezoek van een handbalvriendin (ga ik eigenlijk wel nog gaan handballen???) en van de grootouders en de mama met vriend&dochter. *zucht*
Ik wil bekomen van mijn weekend!!!
|
Comments: Een reactie posten

<< Home