Merlina's fotoblog
maandag, december 27, 2004
 
Over kerst en tralala

om de Pigi wat aan te sporenOp kerstavond tot 5u30 UNO gespeeld omdat iemand niet wou toegeven dat ze verloren had. Tsk! Oh en de keuken stond quasi in brand, maar dat is een ander verhaal...

Op Kerstdag bij de bomma langsgeweest waar de familie zich van hun beste kant heeft laten zien. Schreeuwen, roepen en tieren was niet van de poes.

Teneinde de poezen niet te vermoorden heb ik alle kerstballen uit de boom gehaald.
Update: misschien moet ik de boom wel verwijderen als ik de katten wil laten leven...

Gisteren was er een slashers meeting én een soortement bloggersmeeting (Fresco?? Dimi??? We zullen het maar weer op het aflaten van hun bloggerszintuig steken zeker???)
De slashers weten waar het lekker eten is en ik heb me rot gelachen in een "pub" met roze zetels en de fantaaaaaaaaaaaaaastische bediening. *dumpt een bord en sjeest er weer vandoor*
De bloggers loodsten ons dan weer binnen in de hipste feestjes én de cafés met honderden biersoorten...
Update: na het lezen van een aantal blogs schijnt iedereen een kater te hebben. :)

Oh en *start met een huppeldepupdansje terwijl ze vrolijk zingt* Ik heb dykes and the city gezien!!!! En ze had The Girlfriend mee.... Tralala *stopt het huppeldepuppen*

|
Comments: Een reactie posten

<< Home