Merlina's fotoblog
donderdag, november 18, 2004
 
Ziek

Sinds vorige week voelde ik mij al serieus mottig maar woensdag kreeg ik nog met moeite mijn eigen speeksel weggeslikt. Een doktersbezoek drong zich op. Helaas woont mijn dokter in Kortrijk dus moest ik wel naar die van de Pigi gaan. Een oudere man die rookt tijdens zijn consultaties (ja ook in zijn kabinet), die soms medicijnen voorschrijft zonder zijn patiënt te zien en die mij pillen voorgeschreven heeft zonder mij te vragen of ik allergisch was aan bepaalde bestanddelen. Blijkt dat ik die pillen in combinatie met 'de pil' ook niet mag nemen. Heeft hij mij gevraagd of ik die nam?? Nop! Needless to say dat ik de volgende keer een andere dokter zal opzoeken.
Anyway ik ben nu drie dagen thuis, ik heb al een week en een half niet gaan handballen en ik ga dé (derby)match tegen Izegem missen. Gelukkig heb ik een lieve Pigi die mij heel liefjes verzorgd en veel van mijn gezaag slikt zonder morren: dank u lieveke!!!
|
Comments: Een reactie posten

<< Home