Merlina's fotoblog
zondag, november 28, 2004
 
Meeting.....?

Gedreven in de late vooravond door een een niet nader te bepalen zesde zintuig bewogen Pigi en ik zich gisterenavond op pad.
Plots bevond ik mij in het midden van (bijna) al mijn favoriete loggertjes: Bavada, Kip, Huug. Al vlug werden er verschillende andere loggertjes over de tong gehaald: iedereen heeft Dimi al wel eens gezien en bewonderd, en ook Dykes & the girlfriend zijn een veel gespot koppel (hoezo Piglet en ik hebben die nog niet gezien???!!!), Lowazzie was hier en daar ook al eens opgemerkt (ook al merkte hij niet altijd iemand terug ;)). Maar waar waren al deze loggers?? En waar waren Fresco, Bietje en vele, vele anderen??? Had hun zesde logzintuig het laten afweten?? We wisten het niet maar wij gingen verder...
Huug had enkele technische vraagjes die goeroe Baloo -mits wat tegenstand- allemaal kon beantwoorden. Waarschijnlijk bang dat hij als alwetende djenie ging versleten worden, niet wetend dat hij in al onze ogen al een logGod is. :)
Nadat een aantal uren verstreken waren en vele nieuwe blogs werden opgestart -waaronder binnenkort op Uw Net: Piglet Luistert- scheidden onze wegen zich al even mysterieus als bij onze aankomst....
|
Comments: Een reactie posten

<< Home