Merlina's fotoblog
dinsdag, oktober 12, 2004
 
Update en dit speciaal voor "de superster" van het handbalploegje. :)

Het wordt dus een beetje moeilijk om nog elke dag te posten nu ik full time werk (yep yep ik werk full time!!!!!) en ik elke dag naar de kiné moet. Verder lijk ik ook nog eens verslaafd te zijn geraakt aan slapen dus dat maakt het er niet beter op. :)

Met de verhuis is het een beetje op het gemak. We zijn zaterdag de Ikea gaan plunderen en maandag is de Pigi terug geweest om deze keer de juiste matras mee te nemen. De verf staat in het huis (nog steeds) te wachten op verfgrage handen. Er moet nog steeds geschuurd worden en muren moeten nog altijd afgewassen worden. Maar er is een lichtje aan het eind van de tunnel: volgende week maandag en dinsdag neemt mijn schattie's papa verlof om ons huis te schilderen. En mijn pa ging ook een handje toesteken. Oh en de verwarming werkte niet en ook het gasfornuis was niet helemaal in orde.. Wel morgen komen er een aantal mensen om dat in orde te maken. :)

op kiné/handbalvlak is het rustig. De kiné ontdekte een nieuwe pijne plaats en wist te melden dat er ooit es een scheurtje in mijn achillespees moet zijn geweest. Ook ga ik nog steeds naar training kijken. Vandaag werd ik getrakteerd op een ware speedchvergadering. Het was aangenaam en ik denk dat een aantal frustraties nu wat gaan minderen of dat er aan gewerkt zal worden. Jammer dat 1 iemand niet mee wou in het groepsgevoel en het aftrapte. Jammer voor haar. Sommige mensen zijn nu eenmaal niet gemaakt voor een ploegsport.. Of kunnen het niet altijd met woorden zeggen, eh Dimi ;)

En nu ga ik slapen. Oh en lieve bloggertjes wees niet bevreesd: het is niet omdat ik niet update dat ik jullie logjes niet lees. :)
|
Comments: Een reactie posten

<< Home