Merlina's fotoblog
dinsdag, oktober 05, 2004
 
Update

De dykedates van donderdag waren een gigantisch suucces. Samen uit gaan eten, op café zitten, verschillende filmkes zien,...
Het bizarre oude dametje die eigenlijk heel tragisch gewoon eenzaam was herinner ik mij als 1 van de hoogtepunten, naast de gezellige babbels natuurlijk! :)

Dit weekend was er meubelshoppen (sofa en keukentafel+stoelen), poetsen en mijn ploeg die het wat meer voor de wind gaat op handbalvlak. Heb je -natuurlijk- allemaal uitgebreid gelezen bij de schattie aka Pigi.

Verder zijn mijn beide ouders het huis komen bewonderen en brengt mijn pa donderdag de verf. Ook krijgen we een wasmachien. Jammer kunnen we met ons vuil kleren niet meer naar de ouders hossen zoals sommigen (vroeger???) plegen te doen.. ;-)

Oh en ik heb tendinitis(??) op mijn achillespees waardoor ik mag smeren met zalfjes, pillen slikken, ijs leggen, en naar de kiné mag hupsen. Ah en ook mag ik niet meer handballen tot de 24ste. Tsssk!
Maar nu kan ik lekker veel tijd besteden in ons huis: schilderen, poetsen en Ikea en andere stuff in elkaar prutsen. Zo zitten we hopelijk tegen ons twee-jarig koppelbestaan in ons eigen huisje.

|
Comments: Een reactie posten

<< Home