Merlina's fotoblog
donderdag, oktober 21, 2004
 
Nooooooooooooooooooo!!!

Ik had een kadootje voor het tweejarig bestaan van de schattie en ik. Ik zei had. De wind (of een voorbijganger) is er mee vandoor. Toen ik stopte aan een rood licht tastte ik voor de zekerheid aan mijn kostbare waar en.. het was er niet meer. Mijn rugzak stond open, er flapperde 1 stukje stof heel erg triestig in de wind. Het is als het ware in lucht opgegaan. Dus mag ik er morgen nog es omgaan. Zou ik er moeten omgaan, want ik heb morgen busdienst en als ik terug kom zijn de winkels al gesloten. Dammit! (ze leest glammit! Ah geef toe je dacht er ook aan.. Nee??!!) Nu heb ik helemaal geen kado meer. De schattie gaat helemaal verdrietig zijn.
Nui ja ik kan altijd nog iets in elkaar knutselen... Uhu...
|
Comments: Een reactie posten

<< Home