Merlina's fotoblog
donderdag, oktober 07, 2004
 
De strijd kan beginnen...

Vanochtend -na de weeral uiterst pijnlijke kiné- met de papa om DE verf geweest. Het wordt een bordeaux muur, de rest in het grijs in de living. De slaapkamer wordt oranje-beige-achtig...
Had ik nu nog tijd dan was ik er meteen aan begonnen. Helaas de wijze papa hield me tegen. Eerst het verschrikkelijke blauw van het raamkozijn en deuren scheuren en de verschillende muren afwassen. daarna kan er pas geschilderd worden. Het zal werken geblazen zijn... *zucht* Gelukkig neemt de Pigi's papa verlof om ons bij te staan. Of beter om alleen te staan, wij moeten helaas werken.

Swat ik ga nog vlug een "tukske" doen, om 7u45 uit je bed moeten voor de idiote kiné terwijl ik er tot 14u kon blijven inliggen is niks voor mij...

Ps: kan iemand mij vertellen hoe het komt dat alles in de virtuele wereld heel erg roze/paars is. En zeg niet dat het aan mijn scherm ligt!!!
|
Comments: Een reactie posten

<< Home