Merlina's fotoblog
zondag, oktober 24, 2004
 
De eerste nacht

Terwijl zaterdag elke zichzelf respecterende dyke in Gent was, waren de schattie's bezig met hun huisje te poetsen, Ikea-stuff in elkaar te prutsen, en het huis naar hun smaak in te richten. Geholpen door PaPiglet en warskinny krijgt ons huisje stilaan vorm, wordt het meer en meer thuis.
Nadat de tafel en een aantal Herman's, de kuipzetelkes en het Lack-tafelke in elkaar zaten kon het vermoeiende werk beginnen: inrichten.
De zetel vond al vlug zijn plaatsje, maar over de eettafel zijn we het nog steeds niet eens. Want als je die daar zet dan staat de bureau daar en dat gaat niet want dan krijg je hier allemaal dezelfde lijnstructuur enzoverder enzovoorts. Na veel pseudoprofessioneel gediscusieer werd er niks beslist.

Omdat we die dag twee jaar samen waren wou ik persé in ons eigen huisje slapen. PaPiglet had immers speciaal ons bed in elkaar gevloekt. De schattie was eerst een beetje weigerachtig, ze moest namelijk de volgende ochtend verschrikkelijk vroeg naar de ku(ns)texpo van haar werk. Maar omdat ik er zo veel belang aan hechtte hebben we onze eerste nacht in ons eigen huisje doorgebracht. Ik heb zalig geslapen in ons eigen grote bed met extragroot deken (anders maken we geheid ruzie), de sweetie ook hoop ik. We hebben elkaar een beetje misgelopen in ochtend: ik was nog slaapdronken toen ik haar uitwuifde.
Naast het zalige bed kan ik nog zeggen dat we in een drukke straat wonen waar ik zeker aan zal moeten wennen: in mijn ouderlijke huisje passeren er niet zo veel auto's en worden er ook geen echtelijke ruzie's uitgevochten om 8u 's morgens temidden de straat.

Hopelijk krijgen de rest van de meubels vlug hun complete vorm en kan ik deze week nog zeggen dat ik officieel ben verhuisd.
|
Comments: Een reactie posten

<< Home