Merlina's fotoblog
woensdag, oktober 20, 2004
 
Beslissingen...

Grijze muren zijn geschilderd, de slaapkamer is helemaal oranje, keukenkastejes zijn uitgekuist en er zit hier en daar al wat gerief in. Je zou zo beginnen denken dat het tijd wordt om vanalles in dozen te stoppen. Maar wat prop je daar nu eerst in?? Mijn CD's, mijn boeken, mijn DVD's?? Begin ik alvast mijn bureau te demonteren?? Als de schattie mij komt halen van hare kunstexpo wat steek ik dan al in de auto voor het huisje?? Mijn TV, stereo, PC, mijn 10 paar schoenen, de inhoud van mijn kleerkast?? Help, verhuizen is nog zo simpel nie...

Verder kom ik kotsslecht van al de mensen die vragen wanneer we in het huis trekken. Je weet wel: er een datum op plakken enzo.. Zotte mensen!! Take life the way it comes..
|
Comments: Een reactie posten

<< Home