Merlina's fotoblog
dinsdag, september 14, 2004
 
Weekendrapport

Vrijdag, tweede werkdag, en meteen alleen op de werkvloer. Ik was serieus zenuwachtig en ik zat er mee in dat ik het misschien niet zou kunnen hoewel ik ervoor gestudeerd heb.
Maar nadat ik het eerste half uur als een kip zonder kop heb rondgelopen en uiteindelijk helemaal niks gedaan kreeg, heb ik mij twee minuten op een stoel gezet. Hersentjes samen rapen. Beslist dat ik maar kon doen wat ik kon doen. Alle kinderen aan tafel gezet, een aantal keer melk opgekuist omdat ze die van tafel gooiden. Problemen met de sondevoeding, thuisverpleging kwam niet af. Een aantal keer naar de telefoon gegrepen. Sondevoeding in orde, iedereen heeft zijn medicatie gekregen, thuisverpleging gebeld. Alle gasten die moesten in hun bed zitten er uiteindelijk ingekregen. Fwiiiiew! Om 21u was mijn aflossing er. Gezond vermoeid in de Chickmobiel gestapt.

Of ik geen zin had om bij vrienden naar Mean girls te gaan kijken? Het ging hier om een heel erg roze film, keuzes moesten gemaakt worden.. Tuurlijk gingen we die nog gaan zien!


Om 1u thuis in Pigicity waar mij een verrassing wachtte. De schattie heeft haar helemaal laten gaan en na mijn al fantastische cadeautjes kreeg ik er nu nog... drie dvd's!! :)

Zaterdag en zondag doorgebracht met de maandagcassette en de zaaaaaaaaalige foute film "But I'm a cheerleader". Over een cheerleader (du-uh) die door haar ouders (en vrienden) op een soort straightkamp wordt gestuurd. Ze weet eerst helemaal niet wat ze daar doet, ze is namelijk helemaal geen dyke! Maar na wat nagedacht te hebben en na veel screenshots van cheerleaderrokjes die opwippen & springende cheermeisjes volgt al vlug stap 1 van het healingproces: admitting that you are a gay. Maar wat deze film helemaal over the top maakt is het feit dat het straighthouse een roze barbiehuis is, dat de meisjes roze (soms plastic!) kledij aanhebben en de jongens in blauwe latexpakjes rondhupsen... Tuurlijk wordt ons kleine barbiemeisje verliefd en zijn er wat probleempjes maar ik zal zwijgen zodat het nog de moeite loont om daadwerkelijk de film te zien.

Daarna "all over me" gezien, de winnaar van een Teddy Bear op het Berlin International Film Festival van 1997. Een stoere (knappe) skategirl heeft iets voor haar skanky beste vriendin. Er wordt een moord gepleegd en een aantal werelden worden op hun kop gezet.

De schattie had ook een dvd'tje voor haar zelf besteld: The broken heartsclub. Een film over vriendschap.


Anyway een supercool gezellig indoorweekendje!!
|
Comments: Een reactie posten

<< Home