Merlina's fotoblog
vrijdag, september 24, 2004
 
Vroeg

Opgestaan om 6u45 in de Pigi's bedje. Trein genomen in 'my future hometown' om 7u45.
Waarom? Omdat ik met mijn liefje ben opgestaan, terwijl ik niet moet werken. Terwijl ik gerust tot 11 u in 'mijn' bed had kunnen liggen. Maar dan had ik de Pigi's mama er bij moeten nemen. En geen Pigi met mijn ochtendknuffel. Geef toe, je zou voor minder zo vroeg opstaan, ook al ben je pas rond 5u in slaap gevallen...

Verder kan ik tot de conclusie komen dat (auto-, bus-, of fiets-) chauffeurs volledig geskift zijn 's ochtends. Ik brommer rustig naar mijn huisje word ik bijna omver geknald door een auto die inslaat zonder richtingaanwijzer, rij ik bijna in een bus zijn gat omdat die abrupt remt waarna hij vlug optrekt en begint in te draaien zonder in zijn spiegels te kijken anders had em gezien dat er een aantal weggebruikers aan die zijde stonden. But hey we're okay..
Naast deze vroemtuigbestuurders zijn er nog de rijwielgebruikers en geloof mij die zijn even erg! Indraaien zonder kijken, door het rood rijden, en masse de weg innemen en mij omcirkelen (terwijl mijn brommie nog aan het optrekken is) waardoor ik in een trage maar uiterst gevaarlijke stroom terecht kom...
En dan vergeet ik nog de verscheidene motorfietsbestuurders die aan 50km/u of meer door het verkeer razen en zich overal tussen wringen...
Aaaaaargh zotte mensen! Elke dag gaan er levende wezens dood in het verkeer waaronder heel wat van de menselijke soort. Als iedereen daar es aan denkt voordat ze op het verplaatsingstoestel van hun keuze stappen dan zou de wereld er al iets beter uitzien zo 's morgens heel vroeg!
|
Comments: Een reactie posten

<< Home