Merlina's fotoblog
maandag, september 06, 2004
 
Opvoeder zijn is:

vergaderen en papieren invullen.
Hmmz ja dat heb ik toch moeten doen vandaag. Drie uur vergaderen en dan van collega's horen dat het een "vlugge" vergadering was. Petieterig beetje uitleg gehad waarin ik begrijp dat als ik iets doe ik daar een papier moet voor invullen. *zucht*

Ik ben op dit moment een beetje pissig. Een beetje maar. Grrrrrr!

Ik heb mijn contract nog niet getekend EN ik moet minder uren werken deze maand omdat ja.. degene die ik vervang een heel bizar uurrooster had en ik voorlopig geen nachten noch weekends mag doen. Waarom?? Iets van overuren werken die mijn voorgangster had...

En ik ben bang. Bang dat ik het niet ga aankunnen.
Ik moet meestal alleen werken. Bij kinderen/jongeren die ik niet ken. Ik moet medicatie geven wat ik nog nooit gedaan heb, ik moet sondevoeding geven wat ik nooit gedaan heb, ik moet kinderen verplaatsen die groter en zwaarder zijn dan ik -alleen-. En ik heb nog maar 4 kinderen/jongeren gezien terwijl ik het werk graag doe voor die gasten, niet voor het papier errond.

Yep stage was leuk, nu is het werken geblazen. Ik hoop dat ik mijn plezier heel erg vlug terug vind...
|
Comments: Een reactie posten

<< Home