Merlina's fotoblog
dinsdag, september 07, 2004
 
Let the fun begin

De schattie was zo rond 16u bij mij. Ze droeg een grote Casazak bij haar. Mijn mama dwong mij om de pressies meteen te openen. Yep mijn mama dwong mij om te pressies te openen, IK heb de Pigi helemaal niet gesmeekt ofzo. De mama was heel nieuwsgierig naar wat mijn liefje mij gekocht had. Ik had alles onder controle.. :)

Natuurlijk wist ik wat er in de pakjes zat. Ik ben namelijk een ziener. Ik zie in de schattie's "wat koop ik mijn sweetie" gedachten.
Ok ik wist wat er in zat vanaf dat ik ze in mijn handen had omdat La Pigleta veel vertelt zonder dat ze het merkt als de pakjes al in haar bezit zijn. En het pakpapier liet weinig aan de verbeelding over. In mijn hebberige handjes zit op dit moment een Anastaciaceedee ook al kan het liefje de dame in kwestie niet af, een casakubus waar we beiden zot van zijn, nieuwe Kay Scarpettaboekjes -whiiiiiiii!!!!!!- en ik draag opnieuw een sexy kettinkje om mijn nek nadat het slotje van de vorige het begeven heeft.
Verder wist de Pigletschattie mij te vertellen dat ze nog iets besteld had maar dat het nog niet toegekomen was. Damn you postpersons!!



Na al dat uitgepak zijn we samen naar de cine geweest. Yep in dit weer!
De Pigi had de hele zaal voor ons beiden afgehuurd: we zaten alleen in zaal 5 van het bioscoopcomplex. Dit leidde tot het vrijelijk uiten van giecheltjes, luide klapzoenen, heel luid (en vals) meezingen met de verschillende muziekjes.. Oh en openlijk geilen op Jennifer Garner. :)

Daarna naar een klasserestaurant waar de schattie ook weer een heel zaaltje afgehuurd had voor ons tweetjes. Dit zodat we ongegeneerd kusjes konden geven reikend over het tafeltje enz...
Hierna weer richting mijn huisje. Lekker in elkaars armpies liggen met 4fm op de achtergrond. Tuurlijk kweelden we mee met loveklassiekers zoals "I don't want a miss a thing" van aerosmith... :) En natuurlijk dansten we heel dicht en heel privé in mijn kamertje.
Ideaal om de avond af te sluiten was het herbekijken van Charlie's Angels II waarna 'her sexyness' helaas weer huiswaarts moest keren omdat zij morgen moet werken.. *sniffels* Ik mis ze nu al.

Dank u lieveke voor een leuke avond!!!
|
Comments: Een reactie posten

<< Home