Merlina's fotoblog
woensdag, september 29, 2004
 
De mama komt terug

Ik moet dringend poetsen. De mama komt namelijk morgenochtend terug van haar reis naar Turkije. Tot gisternacht 12u30 stond hier nog een gigantische afwas, want de broerie had een 'feestje' gegeven de zondag. Partytent in de tuin, een heuse BBQ en een handbalteam genodigden... Een hoeveelheid glazen en een restje van 1 of andere alcoholische drank in de frigo zijn de stille getuigen van een geslaagd feestjeuh.

Swat ik ga dan maar es de stofzuiger van stal halen en de vuile was naar de meme doen. Straks is daar geen tijd meer voor. Ik moet gaan werken en dan naar training: gaan kijken of dat rare gezwel op mijn achillespees nog steeds zo'n pijn doet als ik loop. Maar ik ga, want er is opnieuw taart achteraf. Deze keer voor B's B-day.
Ik ga dus sporten om de kilo's van al die uitspattingen achterna er weer af te krijgen. :)
|
Comments: Een reactie posten

<< Home