Merlina's fotoblog
vrijdag, augustus 20, 2004
 
Werk 2

Na een weekje:

- mensen van 40+ die "All day long I think about sex...." meezingen met donna zijn heel eng

- sta ik bekend als: zangeres, danseres en computertechnieker(?)...

- mijn werk is saaaaaaaai

- de pot die ik gespot had is getrouwd, heeft een kind, is een raciste en heeft iets tegen vrouwen die er mannelijk uitzien terwijl ze er zelf zo uitziet.

- heb ik een aantal Flip Kowlier fans gespot

- komen er mij nog steeds mensen aanspreken: "gij zijt toch T's dochter eh?? en oe ist er nog mee?"
Mijn ma moet heel beroemd/berucht zijn

- het computerfabriekje is een roddelfabriekje

- 7 minuten pauze gaan veel sneller voorbij dan zeven minuten werken

- nog drie weken en ik ben er van af. Can't wait!!!!!


|
Comments: Een reactie posten

<< Home