Merlina's fotoblog
donderdag, augustus 05, 2004
 
Tien om te zien en andere dingen

Ik kom thuis van een handbaltraining, doe de deur van de huiskamer open en.... de klanken van Eric en Sanne schreeuwen mij tegemoet. Help! Mijn ma die zegt dat:"die Sanne haar haar gekleurd heeft. Goh en 't is nu kort en z'ad zuk een schoon lang haar' *kijkt beschuldigend in mijn richting* (Er is nu een soort TOTZ keert terug in de tijd aan de gang.)
Ik loop richting keuken om mijn bordje spaghetti te gaan halen als ook Willy Sommers op het podium klautert. Net als je denkt dat het niet meer slechter kon kijkt die zeveraar jou in de ogen, zichzelf geil te vinden. Mag ik kotsen ja???
Helft van mijn bordje is op als ik even later mijn gras mag laten groeien van Sam Gooris.. Ik grijp als in een laatste reddingspoging naar het tv-boekje, zie Sliding Doors staan en vlucht naar boven na mijn laatste hapje spaghetti.
Oef eindelijk rust.

muggebeet


Nee toch niet..
Ik was van plan om in de kelder te slapen, maar toen ik daar zo lag vond ik dat de fietsen maar enge schaduwen hadden. En ik hoorde overal voetstappen, en de frigo en de diepvries maakten eng lawaai. En dan had ik nog het liefje aan de telefoon... yep ik ging straks nog banger zijn en ging ondanks de koelte en het niet-aanwezig zijn van rotmugggen toch niet kunnen slapen. Omdat ik zo stoer ben verliet ik dan maar met een zucht mijn nieuwe slaapkamer om in mijn bakoven te eindigen. Ik herinnerde mij dat de warmte naar boven gaat dus heb ik de matras uit mijn stappelbedje gesmeten en mij op de grond gelegd. En net als ik bijna in slaap viel was daar een mug... Grrrrrrr!! Dit duurde tot rond drie uur. Tot ik mezelf een serieuze mep verkocht heb en EINDELIJK dat rotbeest mee had. Yezzzz!
Rond zes uur wakker geworden, er zat nog ene in mijn kamer die erin geslaagd was om mij ondertussen een aantal keer te steken. AAAAAAAh! Jacht geopened, het ding niet gevonden. Dan maar weer in mijn bed gekropen en opgestaan om 11u.
Ik ben moe...
|
Comments: Een reactie posten

<< Home