Merlina's fotoblog
zondag, augustus 29, 2004
 
Idool 2004

Het nieuwe TV-seizoen gaat van start en het dreigt een zware strijd te worden. Morgen bevoorbeeld kom ik video's tekort. Maar voor vanavond was er nog geen probleem. Eerst wat videootje staren terwijl de schattie haar vertaalwerkje deed, gevolgd door mindless entertainement verzorgd door de VTM en een mindere aflevering van Flikken.

En over Idool 2004, het kijkcijferkanon van de VTM, wou ik het even hebben. Ik geef toe: ik vind de format, de afgangen, de idiotie en het magertjes gespreide zangtalent heel, heeeeel erg leuk. Ik zou er bijna voor thuisblijven. Maar aub smijt de twee debielste presentatoren ooit buiten, stop met het "gent" tum tum tuuuuum gedoe. Je weet wel.. stop met het hele gedoe te over-VTM'en.
Wat ik nog miste in de show waren goeie zangers. Ok ik geef toe mensen die denken dat ze kunnen zingen zijn hilarisch maar trop is teveel. De vele showtjes (schumacher, de soldaat,..) kunnen wel even bekoren maar ook hier: less is more...
Verder waren er drie kandidaten die hun kans opnieuw waagden: de Limburgse Anasticia (de lieveling van de schattie *evil grin*), Emilio de bodybuilder en Pablo 'verdoken' janet. Die laatste ging voor een -mislukte- Ricky Martin waarmee hij voornamelijk zichzelf probeerde te overtuigen. Sorry jongen maar het zal voor volgend jaar zijn... Anasticia en Emilio zijn er -volgens mijn bescheiden mening- verdiend door.
Swat hopelijk volgt er een afgang van formaat -in de trant van de flapperende oren- zodat we daar van af zijn en zien we binnenkort weer eens wat zangtalent wat tot nu toe heb ik mijn streepje* van dit jaar nog niet gezien.



* streepje was een nickname van de schattie en mezelf voor Natalia. Dit omdat ze tijdens de audities een hemd met streepjes droeg.
|
Comments: Een reactie posten

<< Home