Merlina's fotoblog
woensdag, augustus 11, 2004
 
gepland:
-op het gemak opstaan, zo rond 11u
-rustig rondhuppelen en naar de mama's vriendje gaan eten
-rondlummelen
-blogjes lezen
-mij verdiepen in de wereld van Kay Scarpetta

gedaan:
-wakker geworden rond 9u30 van geschuifel in huis.
(vriend mama kwam iets doen in huis, vraag me niet wat)
-opgestaan
-Kay Scarpetta vordert met het onderzoek
-sprintje naar mama's vriendje om mijn middagmaal
-telefoontje van de mama om te vragen of ik "monsterje" wil komen helpen in het MPI
-sprintje naar MPI
-ketting van fiets, spurtje naar MPI
-relax gaan wandelen met kindjes
-eten geven aan kindjes
-afspraak om morgen ook te helpen ("monstertje" mist mij *gniii*)
-relax naar huis fietsen
-kamer ontvlooien
-poezen ontvlooien
-handbaltraining
-MSN'en met de schattie
|
Comments: Een reactie posten

<< Home