Merlina's fotoblog
maandag, augustus 09, 2004
 
Ergernissen

Met de schattie gaan Fnac'en in Gent. Op de terugweg, aan het tramstation, stonden 3(!) politieagenten met een oudere heer te praten. Hoe hij in de vuilbakken scharrelde en ze dat niet konden tolereren, waar hij woonde en meer van die dingen. ik begrijp dat die mannen hun werk moeten doen, een vent die in vuilbakken snuistert is inderdaad niet zo goed voor het toerisme (om maar te zwijgen van zijn eigenwaarde) maar moesten ze dat bespreken aan een heel erg drukke halte? Waar een tiental mensen de man stonden aan te staren (die ik dan weer aanstaarde: die witte sokken: bah!)?? Ze stelden voor de man naar Poverello te brengen, maar daar was de heer (hij droeg een maatpak en rookte een dun sigaartje) te trots voor. En toen was de tram daar..
En nee ik was niet aan het staren, ik stond samen met mijn liefje aan de halte, de agenten maakten geen geheim van hun 'missie' en de mensen rond ons waren ook heel erg bedrijvig aan het fluisteren...

Op de tram waren een twaalftal gastjes van een jaar of dertien dan weer de stoere aan het uithangen door mensen openlijk belachelijk te maken, te zingen van Eddy Wally en het luidop uitrekenen van hoeveel het hen zou opbrengen moesten ze alle passagiers zwijggeld laten betalen.. *zucht*

But hey ik heb genoten van het rondslenteren met mijn sweetie, het bemachtigen van een drietal boekjes en de tweede reeks van Alias, alsook het verorberen van een heerlijk ijsje.. MMMMMM
|
Comments: Een reactie posten

<< Home