Merlina's fotoblog
donderdag, juli 29, 2004
 
Na een goeie maand bij de papa geweest te zijn, en dus quasi een maand zonder PC, ben ik nog eens op mijn eigenste kamertje waar de computer mij lokte. De c-drive stond vol dus heb ik de pics van de Ardennen eindelijk op een ceedeetje gebrand alsook alle pics van mijn klas-en schoolgenoten van het afgelopen jaar en alle Eurosongverwante picies van mijn sweetie, baloo en atari. Helaas heb ik geen ws_ftp programmatje staan om daar een aantal van op mijn site te pleuren. En ook Pigi heeft sinds de Grote Crash het programma niet meer staan. *zucht*
 
Daarnaast heb ik ook nog eens een aantal sites gelezen en het valt mij op dat er veel op vakantie zijn met weinig geblog tot gevolg -net als ik dus- en dat anderen dan weer een re-styling plannen. Ook Merlina is een aantal dingetjes van haar site beu en denkt grondig na over een ander jasje maar dat kan zij niet zonder de hulp van haar schattie die de belangrijke htm blabla weet en haar bijstaat bij het kiezen van kleurtjes enzo.. :)

Naast bloggen en msn'en gebruik ik mijn PC nu ook in mijn zoektocht naar werk. Verrassend genoeg heb ik nu al recht op een uitkering wat tof is want ik kijg geld dat ik niet verwacht haad. Wat minder is: mijn vakantiejob valt in het water en ik moet nu echt zoeken naar werk. Waar ik totaaaaaaaal geen zin heb. Begrijp mij niet verkeerd: ik wil werken maar ik wil er geen zoeken en de hele procedure-tralala doorlopen. Ik wil beginnen, ik wil kinderen/adolescenten helpen in hun zoektocht naar zelfstandigheid en mogelijk comfort. Ik wil mijn hoogstwaarschijnlijk toffe collega's leren kennen en ik wil niet elke 3e en 26e van de maand in een ellenlange rij gaan staan.

En als laatste: Pigi en ik hebben weet van een appartement die vrijkomt in januari dat niet duur en redelijk groot is. Helaas in Izehhem, but hey I can live with that, hoeven we daar ook al niet meer achter te zoeken. :)

|
Comments: Een reactie posten

<< Home