Merlina's fotoblog
zondag, juli 25, 2004
 
Carwash

Ik was op mijn gemakjes naar de tv aant staren: Flikken van gisteren, CSI, SVU,... you name it! :) tot... tataaaaaaaaaaaaaaaam!
De schattie zei dat we de auto moesten wassen. Ik heb hevig geprotesteerd, geschreeuwd, mij aan het bedje vastgebonden, mij aan de schattie geglued, seksuele gunsten aangeboden, ja ik heb zelfs Atari om hulp gesmeekt maar het mocht niet baten: de auto moest gepoetst worden. Nui ja ik had het al twee weken kunnen uitstellen dus heb ik mij er uiteindelijk bij neergelegd. *zucht*

Maar wat heb ik mij uitgeleefd met de hogedrukreiniger en de stofzuiger en allerlei powertools die de carwash voor handen had. Whiiiiiiiiii when can we go again???!!??
Ik denk morgen , want het begon te regenen toen we uit de carwash kwamen.. :)
|
Comments: Een reactie posten

<< Home