Merlina's fotoblog
donderdag, juni 24, 2004
 
Whiiiiiiiiiii

Na 4 spannende uren die ik dronken en serieus zat heb doorgebracht :) ben ik ....



GESLAAGD!!!!!!



Het examen van ortho viel nog goed mee en na de eerste bacardi-cola ging het richting Torhout om daar 'de beste' broodjes te eten dixit Simpele en Partner In Crime. Liefje van klasgenootje oppikken die BOB mag spelen en dan richting Roeselare om es gigantisch 'deure' te zakken.
Ik weet dat ik genoeg gedronken heb, dat er heel veel pesttelefoontjes zijn geweest tussen 16u en 20u, dat er memorabele dingen op mijn rugzakje gepend zijn en dat quasi de hele klas mag delen in mijn vreugde: Op naar werk!

Geen kater anders vandaag, maar de werkers die met die drilboor aant werken zijn kunnen straks een schoen achter een hoofd krijgen, grrrrrr!!!


Ah en voor 'die van gisteren': IEMAND is een immense pestkop!!!!
|
Comments: Een reactie posten

<< Home