Merlina's fotoblog
donderdag, juni 17, 2004
 
wetgeving

Na Nederlands en godsdienst volgt nu een vakje waar ik zal moeten voor blokken *zucht*.

Ok ik had kunnen studeren voor Nederlands en 70 kunnen halen, maar what's the point als je al geslaagd bent met 50?? Godsdienst idem. Paar vraagjes verprutst omdat ik het woord 'nivellering' niet genoeg geleerd had. Jammer, op naar het volgende.

"Dit is een vak waar je voor moe studeren ee mensen!", zie ik mijn lerares nog steeds schreeuwen -ja schreeuwen, ze kan niet praten- nadat ze zegt dat "ze hier geen fabeltjes vertelt, dit zijn dingen die echt gebeuren ee mensen". Wat ze dan weer net zegt voor ze ons verwijt kakkerlakken en sukkelaars te zijn.. 't Is een gezellige mensken.

Soit ik ga mijn hoofd volproppen met de voorwaarden om recht te hebben op subsidies van het Vlaams Fonds, hoe ik mijn kind in het bijzonder onderwijs krijg en hoe ik mijn toekomstig loon bereken.

|
Comments: Een reactie posten

<< Home