Merlina's fotoblog
dinsdag, juni 08, 2004
 
Treingesprekken...

Twee meisjes van een jaar of veertien zitten op de trein te praten over hun liefkes..

W: En oe ist nog mee joene vrijer??
Hoe is het nog met je vriend??

K: Goe jong, ik enn ne liefdesbrief, allé ja glijk een gedichtje geskrevn voor em. Moe jet ne kjee orn??
Goed, ik heb een liefdesbrief, meer een gedicht, voor hem geschreven. Moet je het eens horen?

W: Jok gie! Allee lat ne kjee orn!
Ja graag!

K: Keileuk om met jou samen te zijn

Razend cool ben je

Immens verliefd ben ik op jou

Sexy

Talentvol met je gitaar

Oooooh zo knap

Fantastisch is het om jouw lief te zijn

W: Ah en gebt er een ertje ondr gezet, zo sjik!
En je hebt er een hartje onder gezet, zo tof!

K: Bajak, kvind da gelik nog machtig.
Ja ik heb dat gedaan, ik vind dat leuk!

W: Mja ik doe da ni wi. Tzoe anders bi mi W lo-ve C zin. *giechelt*
Ik doet dat niet hoor. Het zou anders W lo-ve C zijn. *giechelt*


Ok was ik ook zo idioot als ik die leeftijd had?!?
NEEN, dat was ik niet! Voor 1 of andere flauwe plezante hier positief zou op antwoorden. Ik heb natuurlijk wel 'hippe' liefdesbrieven geschreven... Heel af en toe doe ik dat soms nog wel eens.. ;)

|
Comments: Een reactie posten

<< Home