Merlina's fotoblog
vrijdag, juni 25, 2004
 
Moeders

"Merlina kom eens ik heb hier iets gedaan"

Ik spurt in blinde paniek naar boven want ik had mijn lieve PC'tje onbeheerd achter gelaten...

"Seg ik wou eens chatten met mensen. Ik heb hier op iets geklikt en er gebeurt niks."

Yep mijn MSN lag nog aan en mijn lieve moedertje had op een persoon geklikt die ze ook kent, een vriendin uit de vroegere jaren.

"Ma je moet dubbelklikken..."

"Ahja. En da mailadres dat je eens aangemaakt hebt. Toon eens hoe ik da nu moet openen en hoe ik iets verstuur."

Ik neem de muis en...

"Nee, ik wil alles doen zodat ik het dan alleen kan."
As if... ik laat mijn ma niet alleen met mijn allerbeste vriend tenzij ze een cursus volgt ofzo.

Ik laat ze alles dan maar zelf doen zodat ze het inderdaad ooit eens alleen kan doen. Als ik verhuisd ben. Op mijn broers computer.

Na veel zinloos geklik, gevloek op de muis en zoeken-naar-de-lettertjes-getyp ben ik best wel trots op haar: haar eerste mail is verzonden. Naar mij. Met de fantastische zin: "je bent zot."
Soms is mijn ma dertien.

Na die mail zegt ze:"En nu wil ik chatten, met een onbekende."

ok......

Ik ga naar een 1 of andere lugubere chatbox. Mijn ma logt in onder 'blonde bimbo' -heeft ze zelf gekozen- en ze begint te chatten met motoboy41.
Soms is mijn ma gewoon eng... :)
|
Comments: Een reactie posten

<< Home