Merlina's fotoblog
woensdag, juni 09, 2004
 
Goe bezig...

"Ik haat mensen die te laat zijn", zei ik stoer.

Naar aanleiding van een comment bij Baloo die ik niet zomaar kon laten voorbijgaan was ik al te laat vertrokken naar mijn afspraak. En omdat ik toch al zo goe bezig was: panne met de brommie langs de weg. Gelukkig stonden er twee jongetjes van een jaar of tien - dertien te kijken. Stoer als ze waren wisten ze veel van brommies en waren ze zo lief om mijn brommie te herstellen. Honderd meter verder, zelfde probleem. Die gastjes hadden hun best gedaan -het lag niet aan hun herstelwerk- maar het ligt aan de onderdom van mijn brommie. Hij is reeds 8 jaar en zal hoogstwaarschijnlijk binnenkort de geest de geven. Een nieuw tandwiel dringt zich op....

Anyway mijn date komt naar mij thuis, want ik.. ik was hopeloos te laat. :)
|
Comments: Een reactie posten

<< Home