Merlina's fotoblog
woensdag, juni 30, 2004
 
Fight

Mijn broerie is gisteren op reis vertrokken. En zoals hij alles regelt moest hij gisteren nog alles klaarmaken. Hij legt al zijn kleertjes samen, hij pakt handdoekjes en meer badkamergedoe in en dan.... gaat hij naar de zolder neemt hij de enige trekrugzak, de enige tent, een luchtmatras en een slaapzak.

*paniek* Zoals jullie weten gaat jullie eigenste Merlina ook op reis naar de verre Ardennen alwaar zij in een tentje verblijft en waarbij zij dus al deze laatste ingridienten ook nodig heeft..
*Paniek* Want ook mama Merlina gaat op reis met vriendje die de dochter meeneemt die een vriendinnetje meeneemt. :)
En zoals het toeval wil heeft ook zij de tent, de rugzak, onze beide slaapzakken en onze beide luchtmatrassen nodig.

Wat volgt is een waar schreeuwen van allelei argumenten en zoals u mij kent sleep ik de tent (mijn broer slaapt in een huis, hallo waarom zou hij een tent nodig hebben???), de rugzak (vraag mij niet wat ik aangevoerd heb maar ik heb hem *grijns*) en ik heb ook een luchtmatras en een slaapzak in de wacht gesleept. De verliezen bij de broerie zijn enorm en de mama denkt dat de tent en aanverwanten op tijd terug in mijn hometown geraken (think again *evil grin*). De vraag is nu alleen: heb ik het eigendomsrecht over de bloemetjesslaapzakken en de dunne luchtmatrasjes veroverd of die over de 'gewone' slaapzakken en de dikkere luchtmatras???

Ah ik zal wel zien en neen ik ben niet zo gemeen: ik heb de mama een folderke gegeven waar er tentjes in de reclaam staan :)
|
Comments: Een reactie posten

<< Home