Merlina's fotoblog
dinsdag, juni 01, 2004
 
Boer zkt vrouw, de finale...

Twee maanden na de fameuze city-trip van onze vijf bekende boeren is het opnieuw aan Dina om de koppels uit te vragen naar hun mogelijke relatie/vriendschap/status van elkaar niet uitstaan/pure haat voor elkaar.

In dikke mercedessen komen de landbouwers toe. (Ik dacht dat die sector met crisissen kampte maar ja..) En bijwijlen druppelde een van de dames binnen, allemaal behalve de als altijd overgeschminkte Gwendoline.
Om de spanning te bewaren werden de 'koppels' nog even apart gehouden. Daarna nam onze gastvrouw elk (mogelijk) liefdespaar even apart van de groep om te peilen naar hun vereren/verachten van elkaar.

Freddy en Sabrina zijn nog steeds samen alhoewel zij even een eind aan hun relatie maakte. Hij is te manisch depressief (ok mijn interpretatie..). Ze fleemden elkaar toe dat ze niet zonder elkaar kunnen. Wat eng is. Want hij is een pseudointellectuele loser en zij is een leuke spring-in't-veld. *zucht* De liefde maakt blind.

Kris weigert tijd te maken voor Valerie ook al wil de mama hem van haar erf. "Mannen". Ze was zeker zijn ideale moederfiguur waar hij duidelijk naar op zoek is. Poteten op tijd, zijn was doen, zijn kleren klaarleggen, poetsen en haarzelf afbeulen op de boerderij... Hij moet het maar weten, neh!

Joerie en de immens zagerige Janiek zijn gelukkig voor hem niet meer samen. Mens da kind zweeg nu eens geen drie seconden! "En wat vind je daarvan en daarover en blablabla. En waar staan wij nu en blablbla." ik had ze achtergelaten op mijne citytrip, serieus. Naturalmente is zij smoor op hem en zien ze elkaar nog regelmatig o.a. om samen te gaan joggen. Tss, tsss you are giving the girl hope Joerie...

Koen is dan weer een commune begonnen met zijn Christel en een andere dame waar hij samen mee de pure liefde heeft(/bedrijft???). En ook de vrouw die in de kristallen gelooft en kaarsen in haar dochters oor steekt heeft deze dame 'in haar hart gesloten'. Oh help!

Schieten over: Jan en Gwendoline, het koppel dat de helft van Vlaanderen aan het VTM-beeld gekluisterd hield. Maar... tum tum tuuuuuuum. Make up-barbie was er niet. Volgens haar puppy "omdat ze ziek was", volgens mij omdat ze de Dag Allemaal oplage wat wou verhogen... Neen ik heb het ding niet gekocht...ik lees het wel bij mijn bomma. :) Anyway ze zouden nog samen zijn, de nieuwe modekoningin met haar enige model. Soit, ze passen wel. Ook al is het een schminkmadam en heb ik de indruk dat ze Jan volledig wil veranderen. Wie weet is ze wel lief enzo... Nee??



|
Comments: Een reactie posten

<< Home