Merlina's fotoblog
maandag, mei 17, 2004
 
school

Vanmorgen sprong ik naar oude gewoonte opnieuw de trein op richting boeregat-city. Vlug het eindwerk binnensmijten bij de verantwoordelijke (oef ben ik blij dat ik van dat onding verlost ben!). Daarna verzamelen om op sportdag te vertrekken. Vele van mijn klasgenootjes herkenden mij niet, dus een hartelijk weerzien werd het niet. :) (op dit moment zie ik eruit als een pumpkin zegt de schattie)
Na opnieuw kennisgemaakt te hebben en het uiten van het nodige gevloek op het Onding werden we in een bus gedropt -met gordels!- richting Waregem alwaar men ons ging verblijden met wat ping pong, badminton, squash en tennis.
Ping pong was wel leutig, maar da was het. Badminton vond ik voor mietjes maar ik moet toegeven dat ik serieus gezweet heb. Wel jammer dat ik het al beu gespeeld was. Dat heb je nu eenmaal met sporten die je tot vervelens toe verplicht bent te spelen.

Lunch genuttigd op een terrasje, helaas zijn mijn fluolampen (zijnde mijn beentjes) niet gebruind.

Na gezellig bijpraten werden we volledig afgemat in zo'n squash-konijnekot. Zalig. Ik had die sport nog nooit gedaan en het heeft me aangenaam verrast. Het is intensief en je mag lekker hard meppen. :)
Enkele liters zweet later was het tennissen geblazen. Eerst wat op een balleke meppen en de instructeur die rondkwam om naar onze 'techniek' te kijken. Hij zag in mij meteen de nieuwe Kim Clijsters/Justine Henin, want hij vroeg of ik al eerder gespeeld had. Glunderend liep ik een paar minuten rond. Helaas is het redelijk saai om maar op een balleke te blijven meppen en volledig frustie te geraken om het feit dat je maar op ene half veld mag spelen (niet genoeg velden) en dus constant uit mept. Grrr!!
Soit twas wel leuk om zo aan de laatste drie weken 1/2 te beginnen...

|
Comments: Een reactie posten

<< Home