Merlina's fotoblog
maandag, mei 10, 2004
 
Boer zkt vrouw,de anti-boer Sjarelsaga :)

De boeren hebben gekozen.
Boer Freddy-heh-de fruitboer-heh koos voor de Brusselse Sabrina, voor hem onbekend terrein. Zuurpruim Carine bijt in het stof. "ze blijft een goede vriendin, er is heel wat verwantschap" dixit hehehFreddy. Muhahaha.

Boer Joeri kiest voor Janiek, wat Petra al de hele week doorhad. De rest van Belgie ook. Samen aan judo doen, samen koken en Petra die er totaal niet geloofde maakte van zijn keuze geen dilemma, maar een zekere zaak.

Boer Jan met de blozende kaakjes en de akelige messcherpe stiltes gaat resoluut voor z'n tegenpool Gwendoline. Hij kiest duidelijk voor "zijn hart en niet voor het verstand"(Boer en nonkel Jerome op de vooravond van de keuze). Gwendoline gelooft dat de boerderij 1 blijspel is. Ze houdt van de dieren en hun vriendschap getuigt een welgemeende smakkerd op de neus van een van de koeibeesten. Arme verlegen Fanny is er het hart van in en barst in tranen uit, samen met 'de Jan'.

Boer Koen had geen keuze meer, 1 van zijn 'dames' was het afgetrapt. Zou ik ook doen als ik bij een vent zit die mij constant aanspreekt met mijn achternaam, giechelt -soms totaal ongepast- na elke zin EN tot over zijn oren verliefd is op 'christel Annemans' zijn eigen "La Luna". Mag ik ff kotsen ja???

De enige voor wie zijn keuze ook voor mij een vraagteken was, en ook voor zijn beide gezelschapsdames, was boer Chris. De boer die zijn 'meiden' liet werken zoals het een boer betaamt: mesten, koeien melken,... de enige die ik zowaar op de boerderij zien werken heb. De rest klooide maar wat aan met lansen of tractoren, draaide mee in de beenhouwerij of knipte eens wat takjes af, boehoe wat is het leven op de boerderij allemaal toch zo fijn. Not. ik denk dat dat serieus zwaar werk is, wat ik helemaal niet op tv gezien heb. Anyway boer Chris die niets liet blijken van zijn gevoelens is toch 'geraakt' geweest door 1 van z'n dames, Valerie, hij heeft namelijk tijdens 'ne'n tragen' 'flikkerinkskes' gezien in haar ogen. Hoe schattig. Dina dan meteen:"voel je dan al kriebeltjes?", en als een echte man zei onze heer:"mja...allee, ele kleintjes dan".

Boeren... mannen.. *zucht*
|
Comments: Een reactie posten

<< Home