Merlina's fotoblog
zondag, mei 23, 2004
 
BLGP

ook 'oudere' mensen komen uit voor hun liefde
Er zijn al een paar woorden gespuid over de pride van gisteren. Voor- en tegenstanders verdedigen hun standpunten met vuur. En nu zal ik eens mijn bescheiden mening formuleren :)

yep dit is de lekkere poep van een meneerIk vind mensen die dragqueens en leernichten verachten om wie ze zijn al even erg als Vlaams blokkers die tegen marokkanen zijn of tegen alles dat anders is dan de modale vlaming. Yep u leest het goed.
So what dat er wat diversiteit is onder holebi's, die is er toch ook onder hetero's? Je hebt de gabbers, de hiphoppers, de technotrutten die halfnaakt op beats rondhuppelen, johny's die als ze een zonnestraaltje zien met de blote bast gaan paraderen, de nerds, de alterno's en wat weet ik nog allemaal. Maar doen die vakjes ertoe? Voor mij niet.





Ik wil gerust toegeven dat ik gisteren foto's genomen heb van de meer excentrieke homo. Waarom? Omdat ik die andere de godganse dag tegen kom op straat. En iedereen kan zeggen wat ze willen, als holebi ben je anders. Waarom? Als je maar tot 10% van de bevolking hoort dan ben je eerder uitzondering dan regel m.a.w. anders. Hiermee wil ik niet zeggen dat de massa die 10% moet proberen om te buigen of dat ze die minderheid moeten negeren. We willen dat die andere 90% weten dat we bestaan, dat we niet zomaar over ons heen laten lopen, dat we rechten hebben. We willen dezelfde rechten als de anderen, we willen hun gelijken zijn, maar daarom moeten we onze verscheidenheid toch niet opgeven?



Als ik het leuk zou vinden om elke dag met veren in mijn gat rond te lopen en ik kan dit 1 dag in het jaar doen zonder dat ik bang ben om elkaar geramd te worden wees maar zeker dat ik dat zou doen. En ik zou met die daad zeggen:"Dit ben ik. Anders maar in wezen hetzelfde als ieder ander."
De pride is een tocht met mensen die serieus willen opvallen, mensen die smeken om hen te aanvaarden zoals ze zijn (met of zonder veren), mensen die trots zijn, mensen die stemmen ronselen, mensen die om ons geven enz...



Anyway ik heb er van genoten: ik heb gewandeld, ik heb gedanst, ik heb geshaket, ik heb gezongen, ik heb schoon volk gezien en het heeft mij terug gezien :) en ik heb NICOLE & HUGO gezien!!!
Nicole&Hugo!!!!!

Nog meer foto's? klik hier

Ps: Nog ff Femfushion vermelden... Dank u voor de aansteker!! :)
|
Comments: Een reactie posten

<< Home