Merlina's fotoblog
woensdag, april 07, 2004
 
Normaal

Vanmiddag ben ik met Piglet gaan shoppen om eten. Eens "gewoon" eten. Want je moet weten als wij gaan shoppen naar den Delhaize dan hebben we aan redelijk veel geld allemaal "brol" mee bestaande uit diepvriesmaaltijden (voor mij, want Pigi eet meestal boterhammetjes) chocolade en mijn flessen DanaoLekkere melkfruitsap

Maar deze keer hebben we ons niet laten gaan!! Ik heb braaf aardappeltjes (voor oudertjes van Pigi), salade, peren, lekkere aardbeien MMMM, melk, afwasproduct (ouders Pigi), yoghurt enzo meegebracht. En ok, ok ijs en pudding en ik ben tevergeefs op zoek gegaan naar mijn nieuwe verslaving chocolade-eieren, maar die hadden ze niet. :( kinder schokobons"zaaaaaaalig lekker en helaas verslavendDus ja nu Pigi braaf aan het stofzuigen is en ik straks aan ons eten begin (kip, salade en verse! frieten ) kun je wel stellen dat we een redelijk gesetteld koppel vormen.. Heeeeellup!!! :)
|
Comments: Een reactie posten

<< Home