Merlina's fotoblog
dinsdag, maart 16, 2004
 
Wat ik niet verdragen kan (2)

*mensen die mij behandelen alsof ik niets kan

*fietsers die met drie of meer naast elkaar rijden zodat er niemand voorbij kan.

*ook al rij ik nog niet persoonlijk in auto: mensen die op het middenvak rijden aan 100km/u op de autostrade; er IS een rechtervak!!! Ik geloof dat p@nnie het daar ook al eens over gehad heeft...

*en om in de sfeer te blijven... Sommige mensen kunnen niet in auto rijden -oops is mijn afslag hier al?? van het linkse rijvak tegen 14o km/u naar de afslag- of het omgekeerde: mensen die zich verplaatsen op de autostrade met een gemiddelde snelheid van 80-90km/u.. het gaspedaal zit rechts beste mensen!!! (ja eh sweetie)


Zoals je ziet veel autodingen... Ik leef (extreem) mee met mijn schattie die nogmaals de hel der autorijexamens zal betreden... *duimt*
|
Comments: Een reactie posten

<< Home