Merlina's fotoblog
woensdag, maart 10, 2004
 
Wat ik niet verdragen kan (1) naar pseudointellectueel

1. De metserspoep. Mensen waarvan je de helft van hun gat ziet als ze zich bukken, in sommige gevallen krijg je dan een harige bilspleet te zien. JAKKES!!

2. Mensen die denken dat ze interessant zijn en oh zo slim.

3. Degene die hun beloftes niet nakomen.

4. Taalfouten/slechte zinsbouw


Maar dit zijn mijn persoonlijke kleine ergernissen... waar ik ECHT de krul van krijg zijn mensen die liegen. Daar kan ik absoluut niet tegen!! Ik vind dat verschrikkelijk en zowat het laagste wat je kan doen. Oh en schijnheilig doen ook, maar das een vorm van liegen.

Merlina is er zich volledig van bewust dat sommige mensen haar klasseren in 1 van bovenstaande puntjes. Jammer! :)
|
Comments: Een reactie posten

<< Home