Merlina's fotoblog
woensdag, maart 03, 2004
 
Stage

Enkele te verwaarlozen nadelen:

*ik kan blogjes maar laat lezen en aangezien veel mensen het leuk vinden om de hele dag meermaals te posten en te commenten ben ik verouderd. :(

*ik kan maar laat updaten, wat leidt tot rare dingen met mijn statistieken. Yep ik zen een OBCD. :)

Grotere nadelen:

*Ik heb naast de vele contacten met kienekes en begeleidsters quasi geen sociaal leven meer.

*Ik zie het liefje niet meer gedurende de week

*Ik ben doodmoe en ontzie het om naar training te gaan

*Ik heb immens veel werk met schoolopdrachten

*waar is de tijd dat ik nog eens gefeest heb??


Voordelen:

*Ik ben de hele dag door met kienekes in de weer. Zaaaaaalig!! Hoe slecht je dag ook begint, een knuffel van die kienekes helpt je er zo weer bovenop.

*Ik leer heel veel bij

*Ik leer een beperkt aantal nieuwe mensen kennen zijnde toffe collega's en kienekes die voor altijd een plaatsje in mijn hart zullen hebben.

*ik weet dat ik de juiste keuze gemaakt heb qua studies en stoppen met werk enzo


Naturalmente wegen de voordelen op ten nadele van.. de nadelen. :)
|
Comments: Een reactie posten

<< Home