Merlina's fotoblog
donderdag, maart 18, 2004
 
rechtbank

Binnenkort verschijn ik weer voor de rechtbank. Tenminste als ik niet binnenkort een boek binnen gooi in de plaatselijke bib. Twee aanmaningen en plots dreigen ze met het gerecht! Waar is de tijd dat de lieve oude meneer bibliothecaris zei: "meistje laat da ma vallen wi die boete, ge kom gie ier toch vele."??
Vroeger ging ik namelijk elke dag naar de bib (tijdens schooldagen) en las ik per dag minstens 1, meestal twee boeken. Hoe kwam ik dan toch aan een boete?? In de vakanties ging ik in het begin een boek of tien halen (over de limiet maar ook dat mocht ik van de meneer) en dan bracht ik die geleidelijk aan terug. Het toeval wil dat ik een immense sloddervos ben en dat één van die boeken dan wel eens 'verloren' ging, wat ik dan maar door had als ik een boete kreeg.
Helaas die tijd is voorbij, ik heb het nu te druk met school, stage, handbal, vrienden en op de eerste plaats natuurlijk: ik heb nu een liefje!!! Dus zal ik met slepende voetjes richting bib gaan om mijn superboete te gaan betalen. *zucht* Puppy-oogjes zullen niet meer helpen, er is nu een pc die alles mooi bijhoudt en tjah..ik ben geen vaste klant meer.
|
Comments: Een reactie posten

<< Home