Merlina's fotoblog
maandag, maart 08, 2004
 
Gvd!!!

Ik had mezelf gezworen om over de idiote Marc Dutroux niets maar dan ook niets te posten. Die vent verdient dat niet. Al die aandacht, ie leeft daar voor. "Nee,nee ik wil niet op een camera" en daarvoor gebruikt ie de stomste middeltjes eerst (bladje papier). Uhu der zijn idd mensen die niet weten hoe Dutroux eruit ziet...in het amazonewoud en op de zuidpool enzo.. En nui ist "waar zijn die camera's ik wil iets zeggen" en iedereen maar naar zijn pijpen dansen.
Die pipo geniet van alle camera's, verslindt waarschijnlijk elke dag verschillende kranten om te kijken wat ze allemaal van hem vertellen en dat hele proces is zijn persoonlijke 1-man's show.. Djeezus mensen sluit dat op en babbelt der niet meer over en al dat gezaag van: 'ik slaap niet goed' 'ik krijg geen lekker eten' 'ik wil een laptop'.... Negeren zoals je een kind negeert dat om een snoepje vraagt in den Delhaize. Want dat is hij: een groot kind dat te veel zijn goesting gekregen heeft met een misplaatste hoge dunk van zijn eigen. Neh!

Beetje frusties deruit, fwiew.
|
Comments: Een reactie posten

<< Home