Merlina's fotoblog
zondag, maart 21, 2004
 
Filmpjesweekend

Vrijdag naar Big Fish en zaterdag naar gothika gaan kijken vanavond staat er een video, thoughtcrimes, op het programma. Ondertussen ER, C.S.I en Aspe gezien ook. Je zou kunnen zeggen dat ik een film/seriefanaat ben :)
Ik ben niet echt een goei filmbespreker, zeker niet met Bart vandamme en Bruno in de buurt dus zal ik mij er maar niet aan wagen (Besprekingen zijn dan ook daar te vinden).
Alleen ff mijn mening uiten zal voldoende zijn. :) Ik vond het beiden zaaaaaaalig goei films. Bij de ene mij laten op sleeptouw nemen door een fantastisch verhalenverteller en de ander heeft mij vooral veel doen opschrikken. Ik apprecieer beiden. Dus lang leve het liefje die met haar rijbewijs de uitstapjes heeft mogelijk gemaakt -proficiat liefje-. Ok en dank u ellen dat jij weeral wou rijden zaterdag omdat de liefie's ouders de auto gijzelden. Grrrr!
|
Comments: Een reactie posten

<< Home