Merlina's fotoblog
zaterdag, februari 14, 2004
 
Veertien februari ofte valentijn

De dag van de liefde naar het schijnt.. Ik ben elke dag verliefd op mijn liefje en wij zijn elk weekend samen. Niet speciaals dit weekend dus.

Vandaag zijn we bijvoorbeeld gaan winkelen (merlina had nood aan een nieuwe pulle gel) in roeselare.. Ondertussen heb ik van mijn sweetie een kettinkje gehad, geheel toevallig op deze dag der ongelukkigen.. En wat hebben wij allemaal tegengekomen, twas weer supergrappig. Van die keistoer mannen met van die skuteldoekhondjes (die met veel haar en.... nu ja veel haar), gepaarste memeekes en johny's die ff hun marina verwennen met immens dure oorringen.. schattig, NOT.

En net als Bart Vandamme heb ik mij doodgeergerd aan de grote hoeveelheden roze en rode liefdes/hartjes-artikelen, ook mijn lerares Ortho op zoek naar een ring was ff slikken, ze keek bij degeene die ik en piglet ook wel leuk vinden.
*shock*

Voor mijn liefste Pigletje was de al dan niet verliefde mensenmassa er ook te veel aan.

ps: de 'huisruzie' is in der minne geregeld, ik sliep gisteren ten huize Piglet + ik kreeg de excuses van Ma Pigletus en vanavond slaapt mijn sweetie-tje bij mij vanavond alwaar we een gezellige filmavond tegemoetgaan. :)
|
Comments: Een reactie posten

<< Home